måndag, november 30, 2009

Ny dag, nya möjligheter

Dagen i korthet!
Idag har jag ägnat hela dagen åt att springa ifatt mig själv:) Vaknade alldelses för sent när min klasskompis Sandra sms:ade och frågade var jag var? Tack för att du väckte mig:) Inte speciellt kul eller något jag trivs med. Efter en något kort dag i skolan med muntlig opponering och projektledning och ett possitvt resultat på en inlämningsuppgift i just projektledning bar det iväg till Växjö med ett möte med en arbetsgrupp inom barn och ungdomsutskottet i landstinget. När det var klart var det dags för Centerpartiets expedition och möte med distriktsstyrelsen och nu sitter jag här efter att precis kommit hem.

Jag kan bara återgå till min rubrik och hoppas att min dag i morgon (1/12) i alla fall börjar lugnare än denna dag. Det som står på programmet är plugg och åter plugg samt inläsning av kommunstyrelsehandlingar.

Ha en fortsatt bra dag och ta hand om dig!

Inga kommentarer: