tisdag, november 04, 2008

Förlåt mig

Jag har varit mycket dålig på att uppdatera er på min blogg. Som jag skrev i mitt senaste inlägg så har jag börjat läsa och det är något ovant efter att ha jobbat ett tag. Just nu håller jag som bäst på att plugga till ett prov i företagsekonomi som vi ska ha nästa vecka.

Jag måste också denna dag skriva något om den händelse som just nu utspelar sig i det stora landet i väst. Efter en 2 år lång valrörelse är det äntligen dags för en ny president i USA. Jag har följt valrörelsen lite si och så och det jag har kommit framtill är att jag håller alla tummar jag har för att Barack Obama ska få ta plats i Vita huset.

I helgen som gick hjälpte jag en kompis i Växjö att flytta. Det blev en lång dag med efterföljande utgång på kvällen för att tidigt på söndagen stiga upp för att leta efter skogens konung.

Dagen humör: Småtrött
Kvällens TV program: Andra Avenyn + Valvaka
Dagens musik tips: Abalone Dots

Inga kommentarer: