torsdag, april 02, 2009

Äntligen

Nu har jag vart ifrån bloggen länge igen, men nu är jag tillbaka i verkligheten. 1 april 2009 blev det helt plötsligt vår direkt. Jag kommer precis in från balkongen och en skön kopp kaffe. förövrigt har jag idag varit på Dag X mässan i Växjö där ca 200 unga företag visade upp sig och sina idéer. Det är helt fantastiskt att denna mässa/projekt varje år lockar så många gymnasieungdomar med så många bra/roliga idéer. I dessa tider behöver vi verkligen kreativa personer med många idéer. Jag kan bara säga lycka till alla UF - företagare runt om i vårt land. Jag vill även speciellt önska lycka till till de företag som drivs av duktiga medlemmar i CUF - Kronoberg. Flera av dem är nominerade till fina priser under kvällen.

Under förmiddagen ordnade Svenskt näringsliv ett mycket intressant seminarie med rubriken Framtidens medarbetare. Där både företag och universitet fick ge sin syn på hur de framtida medarbetarna tycker och tänker.

Hoppas du får en bra fortsatt bra dag!

Inga kommentarer: