tisdag, april 07, 2009

Skönt uppretad!

Så är ytterliggare en skoldag till enda:) Var något trött efter ett relativt lång gruppmöte igår. Idag har det varit LIA-redovisningar och en del grupparbeten inom ämne ?. Jag var inte speciellt inspirerad till grupparbete i dag men så är det i bland. Jag ska skärpa mig till i morgon då det är fredag:) och en skön påsk väntar.

Idag forsätter oxå diskussionen om LO-ledningen och Wanja i synnerhet. Det enda som diskuteras i media är "maratonmötet" i LO-borgen och om alliansens bästa valarbetare borde avgå eller inte. Oavsätt vad man tycker om Wanja så tycker jag att Mona Sahlin gör det enkelt för sig och skyller Socialdemokraternas usla opinionssifror på Wanja och LO. Lite självransakning kanske vore på sin plats? Kan det vara så att Sveriges väljarkår saknar en gånbar politik av (S)-kartellen?

Ha en fortsatt bra dag för det ska jag ha!

Inga kommentarer: